Objednávkou Služeb na Webovém portálu Klabis.cz uzavírá Zákazník s Poskytovatelem kupní smlouvu (dále jen “Smlouva”). Tyto Všeobecné obchodní podmínky definují obsah Smlouvy, zejména pak práva a povinnosti z ní vyplývající pro Poskytovatele a Zákazníka.
Poskytovatel:
Název: Mgr. Art. Jiří Klabal
IČO: 04226208
Adresa : Střížovice 27, 768 21, Střížovice
Adresa provozovny: Střížovice 27, 768 21, Střížovice
Telefon: +420 776 798 717
E-mail: jiri.klabal@gmail.com
Webový portál: www.klabis.cz
jako provozovatel služeb na Webovém portálu E-shopu (dále jen “Poskytovatel”)
- Úvodní ustanovení
1.1. Všeobecné obchodní podmínky (dále jen “Obchodní podmínky”) upravují ve smyslu § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen “občanský zákoník”) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklá na základě nebo v souvislosti s uzavřením Smlouvy mezi Poskytovatelem a kupujícím (dále jen “Zákazník”). Poskytovatel realizuje poskytování služeb prostřednictvím webového portálu a rozhraní na www.klabis.cz (dále jen “Webový portál”).
1.2. Obchodní podmínky tvoří nedílnou součást Smlouvy. Mohou být Poskytovatelem jednostranně doplňovány či měněny. Tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá před účinností nových Obchodních podmínek.
1.3. Ve Smlouvě lze sjednat ustanovení odlišná od Obchodních podmínek. Tato ustanovení mají před Obchodními podmínkami přednost.
1.4. Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.
1.5. Veškeré informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Podmínkách zpracování osobních údajů.
1.6. Předmětem Obchodních podmínek jsou poskytované digitální a marketingové služby, a to zejména tvorba webových stránek, poskytovaní webových služeb, grafických služeb, tvorba digizálního obsahu, digitální marketing, konzultace k poskytovaným
- Základní definice
2.1. Webový portál a E-shop, jehož účelem je zobrazení, výběr a objednávka služby.
2.2. Občanský zákoník – zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
2.3. Kupující/Zákazník – fyzická osoba/podnikající fyzická osoba/právnická osoba, která na základě objednávky služby učiněné prostřednictvím E-shopu uzavírá Kupní smlouvu s Poskytovatelem.
2.4. Spotřebitel – osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
2.5. Objednávka – Zákazníkem učiněný závazný návrh na uzavření Kupní smlouvy.
2.6. Kupní smlouva/Smlouva – smlouva uzavíraná mezi Poskytovatelem a Zákazníkem na základě objednávky služeb z E-shopu ve smyslu § 2079 a násl. občanského zákoníku.
2.7. Spotřebitelská smlouva – smlouva o koupi služeb, jejíž smluvními stranami jsou Poskytovatel a Spotřebitel.
2.8. Služba – služba nabízená na E-shopu a webové portálu a poskytovaná Poskytovatelem Zákazníkovi na základě Smlouvy nebo Objednávky. Službou se rozumí též plnění poskytované na míru na základě Individuální Objednávky.
2.9. Uživatel – osoba, která užívá E-shop a Webový portál.
2.10. Přístupové údaje – přihlašovací jméno a heslo Uživatele vygenerované při Registraci Uživatele.
2.11. Cena/Celková cena – peněžní částka, která náleží Poskytovateli v souvislosti se zakoupením Služby a veškeré poplatky se službou související.
- Uzavření Smlouvy
3.1. Služba a její prezentace umístěná na Webovém portálu a E-shopu Poskytovatele je informativního charakteru, přičemž Poskytovatel není povinen ohledně Služby uzavřít Smlouvu. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije, tj. návrh poskytnout službu učiněný prostřednictvím
- reklamy,
- katalogu
není nabídkou ve smyslu závazku Poskytovatele uzavřít Smlouvu.
3.2. E-shop obsahuje informace o Službě, včetně její prezentace a uvedení Ceny. Cena Služby je na E-shopu uvedena se započtením daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Tímto ustanovením není dotčeno oprávnění Poskytovatele sjednat při uzavření Smlouvy individuální obchodní podmínky.
3.3. Smlouva může být uzavřena v českém jazyce ., sloenském jazyce a anglickém jazyce.
3.4. Smlouva je uzavřena okamžikem odeslání Objednávky prostřednictvím objednávkového formuláře pro Webové šablony nebo potvrzením emailovou komunikací. Odesláním Objednávky Zákazník souhlasí s využitím prostředků komunikace na dálku. Náklady na použití prostředků komunikace na dálku hradí Zákazník. Tyto náklady se neliší od základní sazby, kterou hradí Zákazník za používání těchto prostředků (přístup k internetu, sazba za telefonní hovory).
3.5. Za účelem objednání Služby Zákazník vyplní na Webovém portálu nebo E-shopu objednávkový formulář, který obsahuje zejména následující informace:
- identifikaci Služby, kterou Zákazník vložil do elektronického nákupního košíku prostřednictvím kliknutí na tlačítko, popřípadě tlačítka, která slouží k tomuto účelu, s názvem “objednat službu”,
- množství a jednotkovou Cenu Služby,
- souhrnnou Cenu za Služby, tj. Cenu za veškeré položky nacházející v elektronickém nákupním košíku,
- způsob úhrady Služby.
3.6. Před odesláním Objednávky Zákazník vyplní ve formuláři své identifikační údaje, které je oprávněn a může kontrolovat, měnit či opravovat, včetně možnosti změny konkrétní Služby, jejího odebrání z elektronického nákupního košíku, úpravy množství Služeb či způsobu platby. Totéž platí i v případě dalších vstupních údajů, které Zákazník do Objednávky vložil.
3.7. Kliknutím na tlačítko “Souhlasím se zněním Obchodních podmínek a zpracováním osobních údajů” před odesláním Objednávky Zákazník souhlasí s účinným zněním Obchodních podmínek a se zpracováním osobních údajů dle účinných Podmínek zpracování osobních údajů. Objednávka je dokončena prostřednictvím kliknutí na tlačítko, popřípadě tlačítka, sloužící k odeslání Objednávky s povinností platby, s názvem “Odeslat objednávku” nebo “Objednat službu” či “ Objednat”.
3.8. Poskytovatel považuje údaje, které obdržel prostřednictvím Objednávky učiněné Zákazníkem za správné, úplné a pravdivé. Poskytovatel je povinen neprodleně potvrdit obdržení Objednávky na e-mailovou adresu či telefonní číslo Zákazníka, které jsou uvedeny v objednávkovém formuláři. Součástí potvrzení Objednávky je její shrnutí a Obchodní podmínky ve znění účinném ke dni učinění Objednávky.
3.9. Potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy s povinností uhrazení Ceny Služby ze strany Zákazníka a poskytnutí Služby ze strany Poskytovatele.
3.10. Poskytovatel není povinen potvrdit Objednávku. Jedná se zejména o případy nedostupnosti Služby. V tomto případě dojde ke stornování Zákazníkovy Objednávky ze strany Poskytovatele či Zákazníka kontaktuje s nabídkou na uzavření Smlouvy ohledně vlastnostmi obdobné Služby. K uzavření Smlouvy pak dojde v okamžiku potvrzení nabídky Poskytovatele ze strany Zákazníka.
3.11. Objednávku může Zákazník učinit též prostřednictvím svého Uživatelského účtu. Je však povinen zkontrolovat správnost, úplnost a pravdivost předvyplněných identifikačních údajů.
- Cenové a platební podmínky
4.1. Jednotková Cena Služby je uvedena včetně daně z přidané hodnoty a veškerých poplatků souvisejících se zakoupením Služby.
4.2. Cena za Službu je uvedena na Webovém portálu nebo E-shopu, v návrhu Objednávky a potvrzení Objednávky. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou na Webovém portálu nebo E-shopu a v návrhu Objednávky, má přednost Cena v návrhu Objednávky, která se následně shoduje s Cenou obsaženou v potvrzení Objednávky.
4.3. Poskytovatel požaduje uhrazení Ceny za Službu před poskytnutím Služby Zákazníkovi. Celkovou cenu lze uhradit bankovním převodem na účet Poskytovatele č. 0209343960/0600, vedený u MONETA Money Bank – platební informace budou Zákazníkovi sděleny prostřednictvím potvrzení Objednávky.
4.4. V případě bezhotovostní platby je Celková cena splatná do 14 dnů ode dne vystavení faktury k Objednávce, popřípadě do konkrétního data uvedeného na faktuře, přičemž se může lišit od časového úseku uvedeného v Obchodních podmínkách. Pro Zákazníka je vždy závazné datum splatnosti uvedené na faktuře k Objednávce.
4.5. Případné poskytnuté slevy z Ceny nelze vzájemně kombinovat, tj. pro každou Objednávku je možné uplatnit pouze jeden slevový kupón.
4.6. Smlouva je účinná v okamžiku uhrazení Celkové ceny. Celková cena je v případě bankovního převodu uhrazena v okamžiku, kdy Poskytovatel obdrží peněžní prostředky na účet,
4.7. Poskytovatel ke každé Objednávce vystaví daňový doklad, tj. fakturu, která bude Zákazníkovi zaslána na jeho e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce. Poskytovatel není plátcem daně z přidané hodnoty.
4.8. Služba je poskytnuta v okamžiku plnění Zákazníkovi ze strany Poskytovatele.
4.9. Pokud je Služba Zákazníkovi poskytována pravidelně, Poskytovatel mu vystaví fakturu za každé fakturační období v rozsahu a částce uvedených ve Smlouvě, a to ke 5. dni v měsíci se zpětnou splatností za poskytnutou Službu do 14 dnů ode dne vystavení faktury.
4.10. V případě, že Zákazník nakoupí v rámci vztahu mezi podnikateli (při nákupu uvede své IČO a zamýšlí tak pořizovaný produkt použít v rámci svého podnikání), neuplatní se pro něho spotřebitelská ujednání.
4.11. Dodání určitých produktú a služeb je možné až po úplném zaplacení kupní ceny. Tato výhrada platí pro všechny vybrané služby a situace.
4.12. Aktualizace nejsou součástí ceny produktu, ale je možné si tuto službu objednat samostatně nebo dohodnout pravidelnou aktualizaci a údržbu webových stránek.
- Práva a povinnosti Poskytovatele
5.1. Poskytovatel písemně informuje Zákazníka o všech okolnostech znemožňujících mu poskytování Služeb dle Objednávky, potvrzení Objednávky či Smlouvy, za předpokladu, že jsou mu tyto skutečnosti známy předem. Jedná se zejména o technické problémy způsobené programy třetích stran, nemožnost dodání v termínu z kapacitních důvodů, jiné neočekávané technické příčiny.
5.2. Poskytovatel nenese odpovědnost za přerušení poskytování služeb Zákazníkovi v případě zavinění třetích osob (např. poruchy či překážky na straně subdodavatelů) či vyšší moci (např. přírodní katastrofa, pandemie či státní zásahy), pokud těmto skutečnostem nebylo možno prokazatelně zabránit, popřípadě nebyly způsobeny v důsledku nedbalosti Poskytovatele.
5.3. Závazky vzniklé v důsledku nesprávné či několikanásobné úhrady ze strany Zákazníka, Poskytovatel vrátí Zákazníkovi, pokud dojde k překročení částky 100 Kč, popřípadě pokud je Služba Zákazníkovi poskytována pravidelně, bude úhrada započtena do dalšího fakturačního období.
- Povinnosti Zákazníka
6.1. Zákazník je povinen:
- Poskytovateli bez zbytečného odkladu oznámit veškeré závady na zařízeních a Službách dle Smlouvy, včetně potřeby oprav či údržby, na které má Zákazník právo,
- chránit oprávněné zájmy Poskytovatele a třetích osob, se kterými Poskytovatel spolupracuje,
- dodržovat mlčenlivost týkající se informací, jejichž obsah je v rozporu se Smlouvou, Obchodními podmínkami, právními předpisy či obchodními zvyklostmi,
- neprodleně uplatnit práva z vadného plnění Služby,
- neprodleně reklamovat nesprávné vyúčtování Ceny, nejpozději však do 14 dnů ode dne jejího vyúčtování. V opačném případě dojde k zániku tohoto práva.
- Odpovědnost za škodu
7.1. Přerušené, omezené či opožděné poskytnutí Služby z důvodů uvedených ve Smlouvě, Objednávce, Obchodních podmínkách či obchodních zvyklostech nelze považovat za vadné plnění Služby ze strany Poskytovatele a Zákazník tudíž není oprávněn uplatnit práva z vadného plnění.
7.2. V případě způsobení škody jedné ze smluvní stran druhé, bude poškozené smluvní straně na základě Smlouvy a Obchodních podmínek nahrazena pouze skutečná škoda, nikoli potenciální ušlý zisk.
7.3. Poskytovatel není odpovědný způsobení škody, pokud Zákazník porušil povinnosti stanovené Smlouvou a Obchodními podmínkami.
7.4. Zákazník je odpovědný za škodu, kterou způsobil svým zaviněním sobě, Poskytovateli nebo třetí osobě tím, že poskytl nepravdivé nebo chybné údaje v Objednávce nebo ve Smlouvě.
- Zpracování osobních údajů
8.1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen “GDPR”).
8.2. Informace o zpracování a ochraně GDPR naleznete v “Podmínkách ochrany osobních údajů” na Webovém portálu ………XXXXXX…………..
- Práva z vadného plnění
9.1. Práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména relevantními ustanoveními občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
9.2. Dle § 1914 občanského zákoníku je Poskytovatel povinen poskytnout plnění bez vad s vlastnostmi Zákazníkem požadovanými nebo obvyklými tak, aby bylo možné předmět plnění použít dle Smlouvy, a je-li stranám znám, i podle účelu Smlouvy. Jestliže je plnění vadné, je Zákazník oprávněn uplatnit práva z vadného plnění (dále jen “Reklamace”).
9.3. Zákazník je oprávněn uplatnit Reklamaci v případě, že má Služba vadu, neboli nesplňuje některou z podmínek uvedených v předchozím odstavci. Zákazník je oprávněn uplatnit Reklamaci pouze v případě rozporu poskytnutého plnění se Smlouvou, nikoliv výsledku Služby.
9.4. Pakliže Poskytovatel výsledek Služby garantuje ve Smlouvě, je Zákazník oprávněn uplatnit Reklamaci též rozporu výsledku Služby se Smlouvou.
9.5. Dle § 1921 odst. 1 občanského zákoníku je Zákazník povinen vadu Služby nejprve vytknout bez zbytečného odkladu poté, kdy měl Zákazník možnost vadu zjistit, a to buď označením vady nebo oznámením, jakým způsobem se vada projevuje, nejpozději však do šesti měsíců ode dne poskytnutí plnění ze strany Poskytovatele.
9.6. Zákazník může vadu Služby vytknout prostřednictvím e-mailu info dopisu na adresu info@klabis.cz či telefonicky na čísle +420 776 798 717.
9.7. Zákazník je povinen při uplatnění Reklamace zvolit, jakým způsobem má být Reklamace řešena, přičemž již učiněná volba je závazná a nemůže být bez souhlasu Poskytovatele měněna. Reklamace bude Poskytujícím následně řešena v souladu s Zákazníkem zvoleným způsobem.
9.8. Jestliže má Služba vadu, má Zákazník právo na:
- poskytnutí náhradní Služby,
- opravu výsledku původní Služby,
- přiměřenou slevu z Kupní ceny Služby,
- odstoupení od Smlouvy.
9.9. Změna způsobu řešení Reklamace je možná v případě, že Zákazník požadoval odstranění vady opravou původní Služby, která se ukáže být neopravitelnou.
9.10. Poskytovatel je oprávněn odmítnout odstranění vady opravou Služby, pokud se vada ukáže být neopravitelnou nebo by její odstranění bylo nepřiměřeně nákladné, zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Služba měla bez vady.
9.11. Na odstoupení od Smlouvy či přiměřenou slevu z Kupní ceny má Zákazník právo, pakliže:
- Poskytovatel odmítne odstranit vadu opravou Služby,
- se totožná vada Služby objeví opakovaně,
- vada představuje podstatné porušení Smlouvy,
- Poskytovatel neodstranil vadu opravou Služby v přiměřené lhůtě.
9.12. Zákazník není oprávněn odstoupit od Smlouvy v případě, že je vada Služby nevýznamná.
9.13. Zákazník není oprávněn uplatnit Reklamaci Služby, jestliže vadu Služby způsobil svým zaviněním či o vadě Služby v době jejího poskytnutí věděl.
9.14. Při uplatnění Reklamace bude Zákazníkovi ze strany Poskytovatele vystaveno písemné potvrzení obsahující:
- datum uplatnění Reklamace,
- obsah Reklamace – specifikaci Služby, včetně popisu vady,
- způsob řešení Reklamace, který je Zákazníkem požadován,
- kontaktní údaje Zákazníka za účelem poskytnutí informace o vyřízení Reklamace ze strany Poskytovatele.
9.15. Lhůta pro odstranění vady opravou Služby činí 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. Běh lhůty je přerušen, pokud Poskytovatel neobdržel veškeré podklady potřebné pro řešení Reklamace, a to až doby jejich obdržení ze strany Zákazníka.
9.16. O vyřízení Reklamace bude Zákazník informován ze strany Poskytovatele prostřednictvím uvedené e-mailové adresy či telefonního čísla. Poskytovatel následně vystaví Zákazníkovi potvrzení o datu a způsobu řešení Reklamace.
9.17. Uplatnění Reklamace nemá odkladný účinek proti výši účtované Ceny za Službu a Zákazník je povinen uhradit účtovanou Cenu v plné výši do Poskytovatelem stanoveného termínu splatnosti. V případě kladného vyřízení Reklamace, Zákazníkovi vzniká právo na vrácení přeplatku z Ceny nebo právo na snížení Ceny.
- Odstoupení od Smlouvy ze strany Spotřebitele
10.1. Odstoupení od Smlouvy se řídí § 1829-1837 občanského zákoníku.
10.2. Spotřebitel má v případě uzavření Smlouvy distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory Poskytovatele, tj. prostřednictvím E-shopu či jiného prostředku komunikace na dálku, s výjimkou případů uvedených v § 1837 občanského zákoníku, právo odstoupit od Smlouvy, a to ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy.
10.3. V případě pravidelné dodávky Služby, započne 14denní lhůta běžet dnem uzavření Smlouvy.
10.4. Odstoupení od Smlouvy oznámí Spotřebitel Webovému portálu písemně elektronicky na e-mailovou adresu info@klabis.cz.
10.5. Odstoupí-li Spotřebitel od Smlouvy nenese žádné náklady. Právní účinky odstoupení od Smlouvy nastávají dnem jeho doručení Poskytovateli.
10.6. E-shop vrátí Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, veškeré peněžní prostředky, které od něho na základě Smlouvy přijal, totožným způsobem. V případě, že s tím Spotřebitel souhlasí, vrátí mu E-shop přijaté peněžní prostředky jiným způsobem, pod podmínkou, že tím Spotřebiteli nevzniknou další náklady.
10.7. Spotřebitel není oprávněn odstoupit od Smlouvy v následujících případech:
- Služba byla v plném rozsahu poskytnuta,
- při poskytování Služby za úplatu, pokud započalo plnění s předchozím výslovným souhlasem Spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy a Poskytovatel před uzavřením smlouvy poučil Spotřebitele, že poskytnutím plnění dojde k zániku práva na odstoupení od Smlouvy,
- Cena Služby závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Poskytovatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od Smlouvy,
- při neodkladné opravě nebo údržbě, která má být provedena v místě určeném Spotřebitelem na jeho výslovnou žádost, to však neplatí pro provedení jiných než vyžádaných oprav,
- při ubytování, přepravě Zboží, nájmu dopravního prostředku, stravování nebo využití volného času, pokud má být podle Smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období,
- Smlouva uzavíraná na základě veřejné dražby podle jiného zákona, u které může být Spotřebitel fyzicky přítomen.
- Pravidla spotřebitelských recenzí
11.1. Recenze Služeb uveřejňované na Webovém portálu a E-shopu jsou ověřené a pocházejí od registrovaných Uživatelů, kteří mají Uživatelský účet a zakoupili si na základě Smlouvy Službu prezentovanou na E-shopu. Totéž platí pro recenze E-shopu samotného, tj. Poskytovatele.
11.2. Recenze mohou vkládat též pověřené osoby, například influenceři, které Službu obdržely formou daru či jiným ujednaným způsobem. Recenze pocházející od pověřených osob jsou nezávislé a neupravené.
11.3. Sponzorované recenze jsou na Webovém portálu označeny jako “placené”.
11.4. Poskytovatel nekontroluje a neověřuje původ uveřejněných recenzí
Ověřování spotřebitelských recenzí provádí přímo dané společnosti. Recenze bude zobrazena jako ověřená, pokud je u těchto společností Zákazník ověřen svými kontaktními údaji. V opačném případě bude recenze označena jako anonymní, a tudíž nemusí obsahovat pravdivé údaje.
11.7. Ověřování recenzí na Webovém portálu a E-shopu:
- Uživatel může po poskytnutí Služby vyjádřit svou spokojenost, popřípadě nespokojenost, prostřednictvím hvězdiček či textového hodnocení,
- obdržené recenze jsou ověřovány prostřednictvím kontroly historie nákupů Uživatele nebo na základě přiřazení k evidenci pověřených osob,
- recenze bude uveřejněna pouze v případě, že byla právě uvedeným způsobem ověřena.
Hodnocení Služby naleznete v detailu jednotlivých produktů.
11.8. Uveřejněné recenze jsou nezávislé a neupravené. E-shop zobrazuje ověřené pozitivní i negativní recenze.
11.9. Zákazník je povinen zdržet se hodnocení s obsahem, který:
- naplňuje skutkovou podstatu některého trestného činu dle zákona č. 40/2009 Sb., trestní zákoník, ve znění pozdějších předpisů,
- poškozuje dobré jméno Webového portálu a E-shopu,
- obsahuje zjevně nepravdivé údaje o Službě,
- je v rozporu s Obchodními podmínkami, právními předpisy o ochraně osobních údajů, včetně Podmínek ochrany osobních údajů, a právním řádem České republiky.
11.10. Poskytovatel je oprávněn neuveřejnit recenzi, která je v rozporu s výroky uvedenými v předchozím odstavci.
- Autorská práva Poskytovatele
12.1. Reálné fotografie a videa uveřejněné na E-shopu jsou autorským dílem ve smyslu § 2 autorského zákona.
12.2. Fotografie a videa vytvořená přímo Poskytovatelem jsou jeho autorským dílem, tudíž vůči nim disponuje veškerými právy dle autorského zákona. Fotografie a videa učiněná profesionálním fotografem, poskytnutá dodavatelem, subdodavatelem či výrobcem jsou využívána na základě udělené licence.
12.3. Do autorského práva nemůže být bez udělení licence zasaženo třetí osobou, tj. fotografie ani videa nejsou určeny k volnému užití. V opačném případě je Autor oprávněn domáhat se autorskoprávní ochrany.
12.4. Ilustrační fotografie a videa uveřejněné na Webovém portálu E-shopu jsou využívané na základě udělené licence jejich Autora, včetně souhlasu osob na nich vyobrazených, popřípadě se jedná o podklady určené k volnému užití ze strany veřejnosti.
12.5. Poskytovatel vykonává svým jménem a na svůj účet majetková práva k dílu, tj. k aplikaci ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů (dále jen “autorský zákon”), které bylo vytvořeno za účelem splnění povinností pro Poskytovatele vyplývajících z Objednávky a Smlouvy.
12.6. Koupí Služby je Zákazníkovi poskytnuta osobní, nevýhradní, teritoriálně neomezená a časově neomezená licence k využívání Služby. Tato licence je nepřenositelná a nepřevoditelná na třetí osobu.
12.7. Zákazník není oprávněn licenci poskytovat třetím osobám, stejně tak jako ji prodávat, pronajímat, případně postoupit nebo zpřístupnit Službu.
12.8. Veškerá práva týkající se obsahu Služby, zejména ochranné známky, design, software, grafika, zvuky atd., včetně jejích jednotlivých částí představují výhradní majetek Poskytovatele. Zákazník není oprávněn poskytovat licenci, sublicenci, kopírovat, upravovat nebo vytvářet souborná či odvozená díla z obsahu Služby.
12.9. Zákazník je povinen užívat Službu v souladu se Smlouvou, Obchodními podmínkami a právními předpisy.
- Řešení sporů se Spotřebiteli
13.1. Stížnost na postup E-shopu, která se týká např. částečného poskytnutí Služby, opožděného vrácení Ceny v případě odstoupení od Smlouvy či zamítnutí reklamace Služby, může Spotřebitel zaslat na e-mailovou adresu E-shopu info@klabis.cz.Výčet možných situací, kdy je vhodné se nejprve obrátit na Poskytovatele je samozřejmě širší, zejména v oblasti poskytování Služby, slevy z Ceny, řešení reklamace Služby a dalších s Objednávkou přímo souvisejících záležitostí. O vyřízení stížnosti Poskytovatel informuje Spotřebitele prostřednictvím jeho e-mailové adresy.
13.2. Stížnost k České obchodní inspekci, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, webový portál: http://www.coi.cz, může Spotřebitel podat prostřednictvím webového formuláře: https://www.coi.cz/podatelna, popř. osobně či písemně na příslušné pobočce, a to z důvodů obsažených v zákoně č. 634/2012 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o ochraně spotřebitele”).
Jedná se kupříkladu o následující případy:
- Poskytovatel nevystaví Spotřebiteli doklad o přijetí Reklamace ani o způsobu jejího řešení,
- Poskytovatel nevyřeší Reklamaci do 30 dnů, respektive v prodloužené lhůtě, na které se Spotřebitelem dohodl,
- Poskytovatel neinformuje Spotřebitele o jeho právech při uplatnění Reklamace nebo o jeho právech v případě rozporu mezi obdrženou Službou, popřípadě výsledkem Služby a Smlouvou,
- Poskytovatel Spotřebiteli nevydá ani na základě vyžádání doklad o koupi Služby obsahující všechny náležitosti,
- E-shop používá nekalé obchodní praktiky spočívající například v uvedení nepravdivých údajů o nabízené Službě, které mají zásadní vliv na rozhodnutí Spotřebitele ohledně jeho koupě,
- Poskytovatel neoznačí Službu Cenou.
13.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy dle zákona o ochraně spotřebitele je příslušná Česká obchodní inspekce. Platformu, kterou naleznete na webovém portálu: http://ec.europa.eu/consumers/odr, lze využít za účelem řešení sporů mezi Poskytovatelem a Zákazníkem, který je Spotřebitelem, ze smlouvy o koupi Služby uzavřené elektronickými prostředky komunikace na dálku.
13.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, webový portál: http://www.evropskyspotrebitel.cz, poskytuje informace o právech Spotřebitele na evropském trhu, včetně bezplatné pomoci a rad týkajících se sporů Spotřebitelů s E-shopy z jiných států Evropské unie, Norska a Islandu.
13.5. Poskytovatel je ve vztahu ke Spotřebiteli vázán kodexy chování, které Poskytovatel dobrovolně dodržuje.
- Závěrečná ustanovení
14.1.Doručování veškerých informací a písemností probíhá prostřednictvím elektronických prostředků komunikace, na dálku, tj. Uživatelský účet, e-mail, telefonní číslo.
14.2. Vytvořením a odesláním objednávky týkající se koupě Služby Zákazník potvrzuje, že se seznámil s Obchodními podmínkami, a že s nimi prostřednictvím webového formuláře vyjadřuje souhlas v plném rozsahu.
14.3. Smlouva může být měněna pouze na základě písemné dohody mezi Poskytovatelem a Zákazníkem.
14.4. Jestliže Smlouva či právní vztah právní vztah z ní vyplývající obsahuje mezinárodní prvek, jedná se například o poskytování Služby mimo území České republiky, budou se práva a povinnosti mezi smluvními stranami vždy řídit právem České republiky. V případě, že se Zákazník nachází v pozici Spotřebitele nejsou jeho práva předchozí větou dotčena.
14.5. V případě změny Obchodních podmínek zveřejní Poskytovatel nové Obchodní podmínky na Webovém portálu. Tato změna se však nedotkne práv a povinností vyplývajících ze Smluv uzavřených před účinností nových Obchodních podmínek.
14.6. V případě pravidelné dodávky Služby bude nové znění Obchodních podmínek zasláno na e-mailovou adresu Zákazníka nejpozději do 14 dnů ode dne účinnosti nových Obchodních podmínek. Jestliže Zákazník do 14 dnů od doručení nového znění Obchodních podmínek Poskytovateli nezašle výpověď Smlouvy na pravidelnou dodávku Služby, stávají se nové Obchodní podmínky součástí Smlouvy, přičemž se budou vztahovat již na první dodávku Služby následující po účinnosti této změny. V případě, že Zákazník uplatní možnost výpovědi Smlouvy, činí výpovědní doba 1 měsíc.
Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnosti ode dne 25.7.2024